Tárgyszavak | Cím | |
| tanulás három dimenziója |
| |
| |
| tanulmányutak |
| |
| |
| tanulóköri alapvetés |
| |
| |
| tanyabokor |
| |
| |
| tapasztalatcsere |
| |
| |
| tapasztalatok |
| |
| tapasztalatok.
Erőforrás-hiányos szervezetek |
| |
| tárgyalási |
| |
| Elméletben
A közösségi érdekvédelem fontossága a mai civil társadalomban és a fogyatékosügyben | |
| tárgyszavak: 3 leggyakoribb megközelítés: Hely (place); Érdeklődés/választott közösségek (interest/elective); Szellemi |
| |
| |
| társadalmasítás |
| |
| társadalmasítási folyamat |
| |
| társadalmi-gazdasági fejlődés |
| |
| |
| társadalmi beágyazottság hiánya |
| |
| társadalmi beavatkozások hatékonyságának fokozása; krízishelyzetek; társadalmi integráció fokozása/elősegítése; befogadó társadalom; közösségen belüli konfliktussal dolgozni; konzultáció; közösségi mediátorok bevonása; közösségfejlesztői támogatás. Kisebbségben élőkkel dolgozni – szegénység |
| |
| társadalmi befogadás |
| |
| |
| társadalmi bevonás |
| |
| Társadalmi Bevonás Program |
| |
| társadalmi cselekvés |
| |
| |
| társadalmi egyesülés |
| |
| |