Tárgyszavak | Cím | |
| cselekvés általi tanulás |
| |
| |
| cselekvési lánc |
| |
| |
| Csengele |
| |
| |
| Csongor Anna |
| |
| |
| csoportdinamika |
| |
| csoportfacilitációs készségek fejlesztése. Felelősségi és döntési körök megosztása. Tagság folyamatos toborzása |
| |
| csoportok (kapacitás)fejlesztése közösségfejlesztési célokkal; a saját szervezet (KÖFE) működését és fenntarthatóságát erősítő szervezetfejlesztési feladatok. A KÖFE önálló és független szervezetté válása (a Magyar Művelődési Intézettől). Formalizálódó működés és hálózati munka. Szakmai tagozatok (munkacsoportok) alakulása: Helyi fejlesztés; Városmegújítás; Közösségi gazdaságfejlesztés; Közösségi munka a szegénység újratermelődése ellen; Ifjúsági közösségi munka; Akadályozottságban élők társadalmi befogadása; Civil társadalom fejlesztése; Közösségszervezés; Közösségi tanulás; Idősödő korosztállyal végzett közösségi munka. LEAP. Terepmunka. Közösségi alapú szolgáltatások. Eredmények kritériumainak meghatározása – szempontrendszer. |
| |
| csoportos mentális gondozás |
| |
| csoportviselkedés |
| |
| |
| dán pedagógiai elvek |
| |
| |
| Dánia |
| |
| |
| Debrecen – Nagyerdő |
| |
| |
| Dél-Afrika |
| |
| |
| deliberatív |
| |
| |
| deliberatív és részvételi demokrácia |
| |
| |
| DEMNET |
| |
| |
| demokrácia gyakorlása |
| |
| Az Állampolgári tanács a gyakorlatban.
Nyolc év tanulságai, és pozitív tapasztalatai | |