Tárgyszavak | Cím | |
| Művelődési egyesületek Franciaoszágban |  |
|  |
 | tanulókör |
| |
|  |
 | tanulószervezetek |
| |
|  |
 | Tapasztalat |
| |
|  |
 | tapasztalati tanulás |
| |
|  |
 | tapasztalatok.
Erőforrás-hiányos szervezetek |
| |
|  |
 | tárgyszavak: 3 leggyakoribb megközelítés: Hely (place); Érdeklődés/választott közösségek (interest/elective); Szellemi |
| |
|  |
 | társadalmasítás |
| |
  | társadalmasítási folyamat |
|  |
 | társadalmi-gazdasági fejlődés |
| |
|  |
 | társadalmi beágyazottság hiánya |
| |
  | társadalmi beavatkozások hatékonyságának fokozása; krízishelyzetek; társadalmi integráció fokozása/elősegítése; befogadó társadalom; közösségen belüli konfliktussal dolgozni; konzultáció; közösségi mediátorok bevonása; közösségfejlesztői támogatás. Kisebbségben élőkkel dolgozni – szegénység |
|  |
 | társadalmi befogadás |
| |
|  |
 | társadalmi bevonás |
| |
  | Társadalmi Bevonás Program |
|  |
 | társadalmi cselekvés |
| |
|  |
 | társadalmi egyesülés |
| |
|  |
 | társadalmi elit |
| |
  | társadalmi és gazdasági igazságosság. Együttműködés |
|  |